Piegādes un Atgriešanas Noteikumi

Piegādes iespējas:

  • DPD paku skapis (veicot pasūtījumu mājaslapā)

  • Omniva paku skapis (veicot pasūtījumu mājaslapā)

  • Saņemt pasūtījumu personīgi Gulbenē, Rīgas ielā 68* (pasūtījums jāveic, rakstot privātu ziņu Facebook vai Instagram)

* Veicot pasūtījumu Facebook vai Instagram saziņā, Jums tiks izrakstīts un nosūtīts rēķins. Pēc rēķina apmaksas vienosimies par pasūtījuma saņemšanas laiku.


Produktu piegādes izmaksas un termiņi

Latvijā Piegādes cena Piegādes termiņš
DPD Pickup paku skapis 3.20 EUR 2-5 dienas
Omniva paku skapis 3.20 EUR 2-5 dienas
Saņemot pasūtījumu personīgi,
Gulbenē, Rīgas ielā 68
bez maksas individuāli



Eiropā*

Piegādes cena

Piegādes termiņš

Igaunijā, Lietuvā Omniva vai DPD Pickup punkti

5.00 EUR

3-7 darba dienas


Lai noskaidrotu piegādes izmaksas uz pārējām pasaules valstīm, lūdzam sazināties ar mums sadaļā “Kontakti”.

Vai pēc pirkuma veikšanas var mainīt piegādes adresi?
Ja savā piegādes adresē pamanāt kļūdu, lūdzu, cik drīz vien iespējams, informējiet mūs, nosūtot e-pastu uz [email protected]. Ja pasūtījums jau ir nosūtīts, mēs adresi vairs nevaram mainīt. Pasūtījumiem, kas tiek atgriezti nederīgas piegādes adreses dēļ, par otrreizēju nosūtīšanu tiks piemērota jauna nosūtīšanas maksa.

Kā tiek veikta pasūtījumu piegāde?

Sūtījumiem uz  Omniva vai DPD Pickup punktiem Latvijā, Igaunijā un Lietuvā tiks nosūtīta īsziņa uz norādīto telefona numuru par pasūtījuma piegādi jūsu izvēlētajā vietā, kas saturēs pakomāta atrašanās vietu un tā durvju atvēršanas kodu.
Piegādei ar kurjeru mēs sadarbojamies ar DPD kurjerdienestiem.


Pirkuma atgriešanas noteikumi


  • Pircējs var atgriezt Preci 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Preces iegādes brīža. Pasūtījuma saņemšanas brīdī Pircējam ir jāpārliecinās, vai Preces atbilst pasūtījumam (krāsa, preces nosaukums un citi būtiski parametri).
  • Preces atgriešana var tikt veikta jebkurai internetveikalā iegādātajai precei, kas atrodas oriģināl iepakojumā, nav atvērta, lietota, vai mehāniski bojāta pēc tās iegādes.
  • Lai veiktu preces atgriešanu, Pircējam ir jāpieprasa no Pārdevēja preču atgriešanas veidlapu pa e-pastu [email protected]  . Pircējs aizpilda un nosūta veidlapu Pārdevējam uz iepriekšminēto e-pastu. Atgriežamās preces transportēšanas izmaksas sedz Pircējs.
  • Naudu par atgriežamo Preci un Pārdevējs pārskaita uz Pircēja norādīto bankas kontu, ko Pircējs norāda atteikuma veidlapā, 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc Līguma izbeigšanas un atteikuma veidlapā norādītās Preces saņemšanas Pārdevēja noliktavā (SIA Sunbeam cosmetics, Rīgas iela 68, Gulbene, LV-4401), pamatojoties uz Pircēja atteikumu.
  • Gadījumā, ja Preces ir sakomplektētas neprecīzi, Pircējam ir tiesības Preci apmainīt 14 (četrpadsmit) dienu laikā, aizpildot atgriešanas veidlapu. Kurjerpasta izdevumus šajā gadījumā sedz Pārdevējs.
  • Ja jūsu izvēlētā prece nav noliktavā, mēs ar Jums sazināsimies, lai informētu par  iespējamo piegādes laiku vai naudas atgriešanu jūsu kontā.


Vai un kā var atgriezt pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma saņemšanas jums ir 14 kalendārās dienas laika, lai paziņotu mums, ka vēlaties atgriezt vai apmainīt produktus. Produktam (-iem) ir jābūt oriģinālajā stāvoklī – oriģinālajā iepakojumā, nelietotam un jāizskatās kā jaunam. Mēs neveicam apmaiņu vai naudas atmaksu par bojātiem un / vai lietotiem produktiem. Produktu atgriešanas izmaksas ir jūsu atbildība. 
Lūdzu, sazinieties ar mums pirms preču atgriešanas uzsākšanas! 

Lai atgrieztu produktus, lūdzu rīkojieties sekojoši:

1. Nosūtiet mums e-pastu uz [email protected] , norādot produkta nosaukumu, pasūtījuma numuru un produktu pasūtīšanas un saņemšanas datumus.
2. Mēs nosūtīsim jums atgriešanas adresi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs neatbildam par atgriešanas gadījumā nozaudētajām pakām.
3. Pēc atgrieztā produkta (-u) saņemšanas un pārbaudes mēs jums nosūtīsim e-pastu, kas apstiprinās, ka esam pieņēmuši jūsu atgrieztos produktus, un lūgsim atsūtīt informāciju ar bankas rekvizītiem naudas atmaksai.

Kad tiek saņemta atmaksa par atgrieztajiem produktiem?
Atmaksa tiks saņemta ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.

Es vēlos apmainīt saņemtos produktus pret citiem, kā rīkoties?
Jebkura produktu apmaiņas prasība tiek izskatīta individuāli, tāpēc, lūdzu, sūtiet mums e-pastu uz [email protected].

Papildu noteikumi

Pakomātu un Pickup Punktu noteikumi

Pasūtījums saņemšanas punktā tiek uzglabāts 7 kalendārās dienas. Pēc minētā termiņa beigām prece tiek sūtīta atpakaļ SIA “Sunbeam cosmetics”. Ja jūs neizņemsiet pasūtījumu iepriekš minētajā termiņā, jums ir pienākums atlīdzināt izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu pasūtījuma nosūtīšanu.

Ievedmuita un citas nodevas
Piegādēm ārpus Eiropas Savienības var tikt piemēroti ievedmuitas nodokļi un / vai citi vietējie nodokļi un nodevas. Jūs esat pilnībā atbildīgi par šīm papildus maksām.

Vispārīgi sūtīšanas un piegādes noteikumi

  • Ja piegāde tiek veikta ar kurjeru un jūsu norādītajā piegādes adresē jūs neesat sastopams, piegādes veicējam ir tiesības pasūtījumu nodot jebkurai citai norādītajā adresē piegādes brīdī sastopamajai pilngadīgajai personai.
  • Ja pasūtījuma piegāde nav iespējama jūsu vainas vai no jums atkarīgu apstākļu dēļ (jūs esat norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē jūs neesat sastopams, norādītajai adresei nevar piekļūt u.c.), produkti netiek sūtīti atkārtoti un pasūtījums tiek atcelts. Šādā gadījumā  jums var tik atmaksāta nauda tikai par pasūtījumu, bet piegādes maksa netiek atmaksāta.
  • Pēc pasūtījuma saņemšanas jūs vai jūsu pārstāvis pārbaudāt produktu atbilstību pasūtītajām un parakstāt rēķinu, pavadzīmi vai citu nodošanas/pieņemšanas dokumentu, ko pasūtījuma piegādes brīdī uzrāda piegādātājs. Parakstot rēķinu, pavadzīmi vai citu nodošanas/pieņemšanas dokumentu, jūs vai jūsu pārstāvis apliecina, ka produkti ir nodoti labā stāvoklī. SIA “Sunbeam cosmetics” neatbild par tādām nepilnībām, kas bija acīmredzamas piegādes brīdī, bet netika norādītas pasūtījuma piegādes apstiprinājumā.